בר מצווה בכותל – הטרנד העתיק בהיסטוריה

בר מצווה בכותל הטרנד העתיק

לפני למעלה מאלפיים שנה עמד בעוז ובגאון בית המקדש בירושלים, המבנה הקדוש ביותר לעם היהודי, אליו נשאו רבים את עיניהם, החל מהעליות לירושלים בשלשת הרגלים ועד לתפילת הכהן הגדול ביום הכיפורים. כידוע, סיבת הקדושה של הכותל המערבי הינו הימצאותו בקרבה הסמוכה ביותר לבית המקדש.

מאז ומעולם, יהודים עלו לירושלים כדי לשמוח את שמחתם ולשפוך את דמעותיהם על חומות הכותל. קיר האבן המתנשאת לגובה רב טומן בחובו את הסיפורים המרגשים ביותר של העם היהודי – מחורבן העיר העתיקה בימי קדם ועד לשחרור ירושלים על ידי הצנחנים.

מהי המשמעות של בר מצווה?

המשמעות של ״בר מצווה״, על פי המסורת היהודית, הינו הגיל בו נער מתחיל להיות אחראי למעשיו. באופן אינטואיטיבי, לפני גיל בגרות אי אפשר לצפות שילד יהיה אחראי על מעשיו. ומה הקשר למסורת? גיל 13 הוא הגיל בו נערים מתחילים להבין את הסובב אותם בצורה יותר עמוקה. דווקא יצירת קשר הדוק בין אחריות למעשים לבין מסורת העם והארץ מהווה שילוב ייחודי שיעניק לאירוע בר המצווה משמעות עמוקה ומרגשת, עבורכם המשפחה, וכמובן – עבור נער בר המצווה. קיום אירוע בר מצווה בכותל יכול להטביע חותם עמוק שירגש את הבן שלכם לשנים הבאות.

הפקת בר מצווה בכותל בפועל

אפשר להפיק אירוע בר מצווה בכותל המערבי באופן עצמאי או על ידי שכירת שירותיו של חברת הפקות המומחית בעניין. היתרון המובהק של הפקה עצמאית הינו כמובן יתרון כלכלי. אולם, ליתרון זה יש גם חסרון מאוד גדול – כאב ראש. הפקה עצמאית מחייבת ניהול של האירוע מתחילתו (בעצם עוד לפני תחילתו) ועד סופו. במובן זה, דווקא שכירת שירותיה של חברה יכולה להפחית המון עומס ולחץ מכם, באופן שיאפשר לכם ליהנות מהאירוע במקום להתעסק בניהול שלו. לכאב ראש הזה יש מחיר. לפעמים הוא שווה ולעמים, כמו במקרים של הפקת בר מצווה, לדעתנו, הוא לא.

בר מצווה בכותל מחיר

כמה עולה להפיק בר מצווה בכותל?

כפי שנאמר לעיל, היתרון המובהק של שכירת שירותיה של חברת הפקות הינה הפחתת ההתעסקות שלכם מהאירוע שאתם רוצים ליהנות בו בעצמכם. מה שחשוב לדעת הוא שהמומחיות של חברת הפקות היא לתכנן יחד אתכם את האירוע המושלם עבורכם במסגרת המגבלות שלכם וכמובן – לנהל את האירוע מתחילתו ועד סופו. רבים שואלים כמה עולה להפיק אירוע כזה? ובכן הכל שאלה של תקציב? יש משפחות שמעוניינות להוציא מאות עד אלפי שקלים בודדים ויש משפחות ללא מגבלת תקציב שמעוניינים לרכוש חבילת ״הכול כלול״. היכולת שלנו היא להבין מה המגבלות שלכם ולסייע לכם לייצר את האירוע המושלם עבורכם.

 

מעוניינים להפיק אירוע בר מצווה בכותל המערבי?

חברת ״13 בכותל״ הינה בעלת מומחיות בהפקת אירועי בר מצווה בכותל המערבי ובעלת ניסיון של למעלה מעשור. החברה מציעה מגוון שירותים החל מליווי הנער בכתיבת דבר התורה, דרך קביעת מקום למסעדות ועד לשריון הסעות הלוך ושוב.

צרו עמנו קשר, ובשיח משותף, נבנה עבורכם את האירוע המושלם.

אהבתם? שתפו​

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email