חגיגת בר מצווה ספורטיבית

חגיגת בר מצווה ספורטיבית

לא כל הנערים אותו דבר….לכל נער תחביבים משלו. יש נערים שאוהבים להיות בתזוזה כל הזמן.אתם מכירים את הבן שלכם ואם מדובר בבן ספורטיבי או ספורטאי בנשמתו, בוודאי תרצו לתת לכך ביטוי גם בחגיגת בר המצווה שאתם עושים לו. לכן מומלץ יהיה לתכנן אירוע ספורט כחלק מבר המצווה שלו. על מנת שחתן בר המצווה יהנה ויתחבר לאירוע חשוב שיהיה מתאים לעולם התוכן שלו. אם הוא טיפוס ספורטיבי, ואוהב להיות פעיל  פעילות ספורטיבית הוא בדיוק עבורו! בהפעלה מסוג זה חשוב שתהיינה הפעלות אתגריות, תחרויות. משחקים, משימות. מומלץ שכל הפעילויות יהיו סביב חוגג בר המצווה.

חברות רבות מציעות מגוון רחב של הפעלות שיכולות להתאים לבר מצווה. אחת מהפופולריות ביותר היא הפעלה ספורטיבית, שבה החברים מתחלקים לקבוצות ויש תחרות ספורט כלשהי בין הקבוצות השונות. בתחרויות כאלה בדרך כלל יוצרים מצב שחתן בר המצווה נמצא במרכז העניינים. ניתן  לבחור בין פעילויות שונות הכוללות: קליפים, שירים,סרטונים ועוד, כך יוצא שלאחר הפעילויות נשארת גם מזכרת לכל החיים עבור חתן בר המצווה.

רעיונות לשילוב פעילות ספורט בבר מצווה

מה עושים? ובכן השמיים הם הגבול! אתם יכולים, למשל לקחת את הנבחרת הכי אהובה עליו ולהפוך אותה ל"מסמר הערב" ולבנות סביבה את כל החגיגה.

כדאי מאוד למתג את כל האירוע כמו למשל: הדפסת חולצות ספורט צבעוניות של אותה נבחרת בצירוף שמו של חתן בר המצווה. את החולצות יקבלו כל החברים, האורחים המשתתפים באירוע, וילבשו אותן לאורך כל התחרות ואולי אף לאורך כל האירוע.

רעיון נוסף הוא מיתוג כלל הארוע כלומר עיצוב האירוע כולו בהתאם לצבעי הקבוצה האהובה וכמובן הפקה של קליפ מושקע בענף האהוב עליו: כדורסל, כדורגל, טניס , כדורעף, ג'ודו ועוד.

על מנת להגביר את תחושת החוויה הספורטיבית ניתן להשקיע יותר ולהזמין הסעה באוטובוס ממותג בצבעי הקבוצה ממש כמו מועדוני הספורט הגדולים, דבר כזה מבטיח חוויה יוצאת דופן והתרגשות גדולה.

אם אתם אכן חושבים על שילוב של אירועי ותחריות ספורט בחגיגה, חשוב מאוד לתכנן הכל מראש, כדאי מאוד לקבל רעיונות והשראה ממקורות שונים על מנת להתאים את הפעילות שתהיה הכי מוצלחת ותתן את האפקט שרציתם. 

בר מצווה ספורטיבית - 13 בכותל

אהבתם? שתפו​

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email