בר מצווה בכותל 8 טיפים לאירוע מוצלח

בר מצווה בכותל

בעידן שבו כל ילד רוצה לעשות את הדבר הכי יוצא דופן שאפשר, דווקא ההליכה על המוכר והנוסטלגי יכול להיות המפתח לכבוש את ליבו. הכותל המערבי הוא אבן שואבת לציבור הישראלי ומייצרת תחושת שייכות כללית שאי אפשר להתעלם ממנה. כל אחד מתחבר בדרכו שלו. מההיבט הדתי של מיקום בית המקדש ועד להיבט הציוני של שחרור ירושלים – מדובר במקום מיוחד ומרגש. בר מצווה בכותל אירוע בלתי נשכח 

טיפים להפקת בר מצווה בכותל 

שירותי הסעה

הכבישים בירושלים עמוסים. מאוד. הדבר האחרון שאתם רוצים להתעסק בו ביום זה חניה. כשמדובר ממשפחות שמגיעות מחוץ לירושלים, מומלץ בחום לשכור שירותי הסעה שיסיעו את המשפחה ממקום למקום, החל מהאיסוף בבית ועד לסיום האירוע, וכך – תחסכו לכולם את ההתעסקות המעיקה והמיותרת.

״הצבא צועד על קיבתו״

ביום חשוב כזה, שכנראה יורכב מיום שלם של בילוי – הדבר האחרון שאתם רוצים זה אורחים רעבים. מומלץ לארגן אוכל ושתיה (באופן עצמאי או קייטרינג) ולספק משהו להרגיע את הבטן בנסיעה בדרך לירושלים ונשנושים במהלך היום. אורחים שלא חושבים על החור בקיבה יהיו רגועים יותר וישמחו לקחת חלק ביום המיוחד.

מוזיקה

לכולנו יש את סצנה מיוחדת מסרט שלא היה נראה אותו הדבר בלי המוזיקה. משהו במוזיקה מתאימה מסוגל לשדרג אירוע באופן פלאי! אז בין אם אתם בקטע של דרבוקות, שופרות או כליזמרים בסגנון אשכנז – מומלץ להוסיף מוזיקה לטקס בר מצווה בכותל כדי לייצר לבנכם את הזיכרון המיוחד הזה.

צילום

יש משהו בתמונה מוצלחת שמציף בנו את כל הרגשות והזיכרונות המיוחדים מיום, שאחרת היינו נזכרים בו כמעין חלום מעורפל. מומלץ בחום לשכור את שירותיהם של שני צלמים – אחד ווידאו ואחד סטילס – כדי ליצור את השילוב המושלם בין אלבום תמונות לסרטון שיזכיר לכם ולבנכם את האירוע המושלם לעוד שנים רבות.

טיול בר מצווה בכותל

פייטן

לכל טקס יהודי יש את הניגונים המיוחדים שלו. כדי לייצר את השילוב המוצלח בין ישראליות ליהדות, ועל הדרך להיזכר בניגונים שמייחדים אירועי שמחה – מומלץ לנצל את כישוריו של פייטן, אשר יודע מה לשיר – מתי ואיך, שיוכל למשוך את המשפחה (דרך נגיעה באופייה הייחודי) ולהוביל אותה לאחדות סביב השמחה.

סיור בעיר העתיקה

אם המשפחה גם ככה נכנסת לעיר העתיקה – מומלץ לשכור את שירותיו של מדריך סיורים שילווה את המשפחה מדרכה בכניסה לעיר העתיקה ועד ותחילת הטקס בכותל. המדריך יספר לכם על ההיסטוריה של העתיקות, קוריוזים משעשעים, ובעיקר – ישאיר את המשפחה מעורבת ומעוניינת באירוע המיוחד.

אטרקציות

כמה אטרקציות בתזמונים מתואמים מראש במהלך האירוע יכולים לשבור שגרה במהלך יום עמוס ומרגש כמו בר מצווה. בין אם מדובר בפעילות ספורטיבית, פעילות אקסטרים לאחר הטקס בכותל או משחקי חפש את המטמון בעיר העתיקה – כל אטרקציה יכולה לשמור את המשפחה שמחים ונהנים לאורך כל האירוע.

״צרות של אחרים״

הדרך הכי טובה לא לדאוג ביום כזה חשוב הוא לתת את האחריות למומחה. אנו  ב- ״13 בכותל״ מפיקים טקסי בר מצווה בכותל מכל מיני סוגים כבר למעלה מעשור! יש לנו את הניסיון ואת היכולת להתמודד עם כל בעיה שלא תצוץ, ובעיקר – לתת לכם, ההורים, את השקט הנפשי שאתם צריכים כדי להתרגש מהיום המיוחד הזה בלי להתעסק בבעיות לוגיסטיות.

פנו אלינו לייעוץ ונבנה עבורכם את טקס בר המצווה בכותל שתמיד דמיינתם!

אהבתם? שתפו​

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email