בר מצווה בכותל – כל מה שרצית לדעת

לאחר תקופה ממושכת של סגרים, האירועים חוזרים ובגדול! זה הזמן לחגוג בר מצווה בכותל. לפני שיחזרו ההגבלות, עדיין אפשר לחגוג, עם כמות אנשים גדולה יחסית ולאכול ביחד.

רבים קצת שכחו למה בכלל חוגגים בר מצווה בכותל המערבי? למה זה חשוב ומשמעותי?

ובכן… בר המצווה ידוע כאחד האירועים הכי משמעותיים בחייו של כל גבר ישראלי. טקס בר המצווה, הלוא הוא טקס תחילת הבגרות עבור הנער היהודי, חקוק היטב בזיכרונו גם לאחר שנים רבות. 

מדובר בציון דרך מרגש, ורבים מעוניינים לחגוג אותו באופן מיוחד- כזה שישאיר חותם אצל הנער, המשפחה והאורחים. 

בעוד פעם היה נהוג בעיקר לערוך טקס בר מצווה בבית הכנסת או באולם אירועים, היום משפחות רבות מכוונות גבוה יותר, וכשאנו אומרים גבוה- אנחנו מתכוונים לאחד המיקומים החשובים והקדושים בדת היהודית- הכותל המערבי

אירוע בר מצווה אשר נחגג דווקא בכותל, מאפשר לכם להתחבר לנבכי הנפש היהודית ולהפיק טקס מרגש ובלתי נשכח, בנוכחות החברים ובני המשפחה.

בר מצווה בכותל – איך מתכוננים?

זה נראה פשוט אבל זה לא ממש. מדובר בתכנון מורכב מאוד אשר מחייב התייעצות עם אנשי מקצוע, כחלק מהבנה כי נדרש לקבל ליווי מלא בכל שלב של התכנון וההפקה, החל משלב גיבוש הרעיון הראשוני ועד בחירת הקונספט.

 מדובר בהפקה משמעותית, ומשום כך אם אתם עתידים לחגוג בקרוב את בר המצווה של הילד, מומלץ ליצור קשר עם חברה אשר מתמחה בתחום של הפקת בר מצווה בכותל. באמצעות נציגי החברה תוכלו לקבל ליווי וסיוע אשר יאפשרו לכם להקל על עצמכם בתהליך ואף ליצור בסופו של דבר אירוע מסוגנן, מקורי ויהודי אשר ייחרט היטב בזיכרונו של הנער, וכמובן של האורחים. 

חשוב להתכונן היטב לבר המצווה בכותל ולכן יש טעם לתכנן את הדברים מראש. זה אומר שצריך, מצד אחד, להתמודד עם שאלות לוגיסטיות כמו מתי ניתן יהיה לחגוג את האירוע או איך כל האורחים יוכלו להגיע למקום. זה נכון שכל אחד מהאורחים יוכל גם להגיע לבד לכותל, אך האמת היא, שכדאי שתארגנו הסעות לכולם. ראשית, זה יכול להיות שהרבה יותר נוח מבחינת האורחים שלכם ושנית, כך תוכלו להבטיח שכל האורחים יגיעו בזמן. 

13 בכותל מפיקה חגיגת בר מצווה בכותל בלתי נשכחת בהקפדה על כל כללי הבריאות הנהוגים כיום ב-2021

אהבתם? שתפו​

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email