בר מצווה בירושלים

למה דווקא
ירושלים?

לחגיגת בר מצווה בירושלים יש המון יתרונות שלא תמצאו בשום מקום אחר בעולם! בזכות אופיה המיוחד, מוסדותיה ואתריה הרבים, ירושלים מעוררת התעניינות מרובה בכל רחבי העולם והיא מהווה מוקד תיירות חשוב. מוקדי המשיכה של העיר מגוונים: יהודים, נוצרים ומוסלמים באים אליה כדי לפקוד את המקומות הקדושים לדתם; אתרים היסטוריים מכל התקופות מושכים תיירים מכל העולם וכמובן, המוסדות הממלכתיים של המדינה ומוסדות התרבות נמצאים גם הם במוקד ההתעניינות של רבים.

למרות שהיא עיר מודרנית לכל דבר,היא גם אחת הערים העתיקות בעולם. לירושלים מאפיינים ייחודיים רבים, שאחד הבולטים שבהם הוא השילוב בין ישן לחדש. בדומה לערים עתיקות אחרות, רוב אתריה ההיסטוריים, מרוכזים בעיר העתיקה המוקפת חומה.

מאפיין בולט אחר של ירושלים הוא אוכלוסייתה המגוונת. בעיר מתגוררים, אלה לצד אלה, תושבים בני דתות שונות, זרמים שונים ולאומים שונים. בעיר יש מגוון עצום של מקומות מיוחדים לערוך בו את הטקס לכל המגזרים ובכל הסגנונות , כמו כן אפשר לשלב גם סיור בר מצווה ולעבור מסע מיוחד בעיר.

עכשיו ברור למה דווקא ירושלים? מי לא רוצה לערוך את אירוע
בר המצווה שלו במקום הכי מיוחד בעולם!

מי מכיר את
הכותל המערבי?

המון נערים זוכים לחגוג אצלו את בר המצווה אבל מה באמת אנו יודעים על הכותל המערבי? אז בואו נעשה קצת סדר…

בר מצווה בכותל

הכותל המערבי הוא הקיר התומך בצד המערבי של הר הבית,
הוא שרד את החורבן והוא הקרוב ביותר לקודש הקודשים.​

עד למלחמת ששת הימים, רחבת הכותל המערבי של היום היתה סמטה קטנה בשכונת המוגרבים הערבית. לאחר המלחמה ושחרור ירושלים בתשכ"ז, הרחיבו אותה, והיום אורכה הוא 57 מטרים.​

גובהו מוערך בכ-32 מטרים. הוא בנוי מ-45 נדבכים, חלק מהם גלויים וחלק עדיין מכוסים באדמה.​

מדינת ישראל עורכת בכותל עשרות אירועים בשנה ,צה''ל עורך טקס השבעה לחיילים, מפורסמים מכל העולם באים לגעת באבני הכותל ולשים פתק,נערכים טקסים מיוחדים בחגים כמו: ברכת כהנים ועוד.​

חוויה עוצמתית
עם אנרגיה חיובית

כל מי שחגג את בר המצווה שלו בירושלים מכיר כבר את את החוויה העוצמתית הייחודית לירושלים. אי אפשר להסביר זאת במילים. מרגישים את זה באוויר. אווירת הקדושה וחותם ההיסטוריה העתיקה העוטפים כל סמטה ואבן, הופכים כל ביקור בה לחוויה מרתקת שיש בה הרבה יותר ממה שרואים בעין. פסיפס נדיר של חוויות שלא תשכחו לעולם.

מאמרים קשורים
סיור בר מצווה

ללא ספק אחד היתרונות שיש לעריכת טקס בר מצווה בכותל המערבי הוא שכבר נמצאים בעיר ירושלים וניתן לנצל את זה לעריכת סיור בר מצווה בירושלים,יחד עם בני המשפחה והחברים. טיול כזה מוסיף לאירוע ערך מוסף, ומשדרג באופן ניכר את כל החוויה עבור חתן האירוע, כך שתהיה לו חוויה מעצימה של פעם בחיים.

טיול בר מצווה בירושלים

טיולי בר מצווה הופכים בשנים האחרונות לחלק מן החוויה המשפחתית ולאתגר שמתמודדים איתו. משפחות רבות בוחרות לחגוג את הגעת ילדיהם לגיל מצוות ולצאת לטיול משפחתי מכיוון שמדובר בגיל בו הילדים בוגרים יחסית, ניתן להנות משלל יעדים