בר מצווה בכותל המערבי – חוויה מעולם אחר

בר מצווה בכותל חוויה

הגעתם לשער יפו עם המשפחה והחברים. בסיור רגלי קליל, מדריך מוכשר וכריזמטי יוביל אתכם בסמטאות העיר, יספר לכם על רומא העתיקה, הסולטן התורכי שבנה את החומות, על תפילה שחיבר הרמב״ן שמוצגת ברחבת בית כנסת החורבה, וכן על שחרור ירושלים בימי מלחמת ששת הימים תוך כדי הצגת סיפורם של הצנחנים הבוכים. הסיפורים שהפכו את ירושלים למה שהיא, עם התאמה ספציפית לאופי הייחודי של המשפחה, מאפשרים למשפחה ולחברים להתעניין, ולילדים – להתלהב מהאגדות המגוונות שקיימות על העיר העתירה.

עם הגיעכם לרחבת הרובע היהודי יש לכם הזדמנות מעולה לנצל את הזמן למשחק קליל כמו ״חפש את המטמון״. אם תכנון נכון של מפות פשוטות, אפשר לייצר משחק קליל, שובר שגרה, ובעיקר כיף. כך, תאפשרו לילדים ליהנות (ולהורים להשתתף או לנוח) ממשימות משעשות שמשלבות היכרות עם הסיפורים וכמובן חלוקת פרסים בסוף. 

אחרי ארוחה קלילה באחת המסעדות הרבות ברובע היהודי – יכול להיות בית קפה, בייגל אמריקאי, פיצה ועוד (מומלץ לתאם ולהזמין הרבה זמן מראש), ואחרי שכולם קצת יותר רגועים, תלכו מרחק קצר וקליל של כמה דקות עד להגעתכם לכותל המערבי. שם יכול לחכות לכם פייטן שיוביל את סדר הטקס המסורתי. בשילוב של שירים ישראלים ויהודים תובילו את בנכם לחומות הכותל, שם יניח תפילין, יישא תפילה קצרה מול החומות ובעיקר – תשמחו יחד את שמחת בר המצווה. 

כמה טיפים חשובים

בין אם אתם מעוניינים לשכור את שירותיו של חברת הפקות לבר מצווה ובין אם אתם מעוניינים להפיק את האירוע באופן עצמאי – יש כמה דברים שחשוב שתדעו, אשר בלעדיהם אי אפשר לארגן אירוע מוצלח. 

אוכל

בשורה התחתונה – ילדים רעבים הם ילדים לא מרוצים. מומלץ לארגן אוכל מראש (הכנה של המשפחות או קייטרינג) כדי שלא יהיה מצב של ילדים רעבים במצב רוח שלילי. אוכל טוב ושתיה מתוקה הם מתכון לאנשים רגועים שיהיו מעורבים וישתתפו בשמחה באירוע. 

צילום

מה שלא מתעדים יהיה קשה לזכור בעתיד. צלם הוא נכס צאן ברזל באירוע. שילוב בין וידאו לסטילס (ולכן שווה לשקול שכירת שירותיהם של שני צלמים) מאפשר לבנכם ולמשפחה ליהנות מזיכרונות מהאירוע המרגש לעוד שנים רבות.

הסעה 

ירושלים היא עיר גדושה ופקוקה. הדבר האחרון שאתם רוצים זה אורחים שמאחרים בגלל פקק תנועה. הסעה משותפת פותרת את הבעיה הזאת ומאפשרת נסיעה נוחה ללא דאגות. 

תנו לנו להפיק לכם חוויה מעולם אחר

זהו רק סיפור אחד שאפשר לספר. אפשר להתאים לכם את התכנית המתאימה ביותר – מבחינת החוויה שאתם מחפשים, תקציב, גיל בני המשפחה ועוד. לכל משפחה יש את האופי והמסורת שלה ואי אפשר לערוך טקס מוצלח בלי לבצע את ההתאמות הנדרשות. עם שיח משותף חברת ״13 בכותל״ יודעת לתכנן את האירוע המושלם.

צרו עמנו קשר ונשמח לתכנן אתכם את האירוע שדמיינתם.

בר מצווה בכותל

אהבתם? שתפו​

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email