בר מצווה בכותל איך מלווים את נער בר המצווה?

תהלוכת נגנים לבר מצווה

רבים שואלים איך ניתן להפוך את טקס בר מצווה בכותל לבלתי נשכח? ללא ספק תהלוכה המלווה את חתן בר המצווה לטקס בשילוב מוזיקה היא האפשרות הטובה ביותר

ניתן בקלות  להפוך את הטקס למסע קצר שכולל בדרך כלל: שירה וריקודים בתהלוכה של כל המשתתפים (בדומה לטקס חתונה) כך שבעצם כולם משמחים את הנער כמו שצריך.

יש לקחת בחשבון את מזג האוויר ויכולת ההליכה של המשתתפים (בדגש על עגלות תינוק,ילדים קטנים,סבים וסבתות) על מנת לתכנן את תוואי ואורך המסלול.

איך עורכים את התהלוכה כמו שצריך? אספנו בעבורכם את הטרנדים הכי מוצלחים ללווי נער בר המצווה לטקס בר מצווה בכותל המערבי

להקת כלייזמרים 

סגנון יהודי ייחודי למזרח אירופה. להקת נגני כלייזמרים משתמשים בעיקר בקלרינט, כינור ואקורדיון. הנגנים  מגיעים (לפי הזמנה מראש) לבושים בלבוש מסורתי.

סגנון מוזיקה קליל וכיפי ובעל ניחוח יהודי מסורתי והוא מצויין להרקדת המשתתפים, משרה אווירה של מסורת עתיקה וחיבור לשורשי  עדות אשכנז ומערב אירופה אך אהוב ומקובל בישראל בכלל. ניתן לשלב את להקת הכליזמרים גם בהליכה חגיגית לכיוון רחבת הכותל או ללוות את הארוחה החגיגית עם צלילי רקע במסעדה יוקרתית בסיום האירוע.

ליווי מוזיקלי עם שופרות ומתופפים

אחד הלהיטים בקרב חוגגי בר המצווה בכותל הוא ללא ספק להקת מתופפים. תיפוף בכלי הקשה מיוחדים מכניס את הקהל לקצב ומגביר את ההתלהבות. צלילי התופים אהובים ומוכרים לכל הגילאים ובמיוחד צלילי תוף הדרבוקה העממי המקובל מאוד בקרב ישראלים רבים ומיוחד באוזני הבאים מחו"ל.

מנהג התקיעה בשופר מזכיר לכולם מייד את החיבור למסורת היהודית ואת חגי תשרי, ביהדות נהוג היה להודיע על טקס חשוב על ידי תקיעת שופר או תיפוף. השילוב בין תקיעת השופרות לבין צלילי התיפוף יוצרים אווירה יהודית -מסורתית המתאימה במיוחד לטקס יהודי כמו בר מצווה. הטרנד הכי חדשני הוא מעגל מתופפים היוצר אפקט מיוחד של מעטפת וחיבור, אף אחד לא נשאר אדיש כולם  מתרגשים מאוד.

נגנים בבר מצווה בכותל

מוזיקה בסגנון מזרחי

הסגנון המזרחי תפס מאוד חזק בשנים האחרונות  והוא אהוב ומקובל גם בקרב יוצאי עדות אחרות. הוא קצבי שמח ומאוד מתאים לאווירה המזרח תיכונית של מדינת ישראל. יש היום המון להקות היודעות לעשות שמח בקצב מזרחי  עם אפשרות לשילוב פייטן המלווה אתכם בשירה ופיוטים לכל אורך הטקס.

אהבתם? שתפו​

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email