בר מצווה בכותל – למי זה מתאים?

בר מצווה בכותל

הדור של היום הוא מיוחד. אנחנו חיים בעידן שבו קיימים גירויים אינסופיים ברשתות החברתיות ובסביבה, אשר מייצרים ילדים ונוער שפורצים את גבולות המציאות והדמיון. אנחנו כל הזמן שומעים על סיפורים יוצאי דופן, אירוע מיוחד שלא חשבנו שניתן להפיק, ובפרט – אירועי בר מצווה משלל גוונים וסוגים. 

 סיבות טובות למה הפקת בר מצווה בכותל ?

הנוסטלגי והמוכר

מישהו מכם זוכר מה היה הלהיט המוזיקלי ששודר בגלגל״צ שבוע שעבר? כנראה שלא. אנחנו חיים בדור שבו המציאות נעה בקצב מסחרר וכל להיט היסטרי חולף אחרי שבוע כאילו לא היה. אבל מה כן? כנראה שכולנו נתרגש משיר ישן נושן של אריק איינשטיין או שלמה ארצי ונדע לשיר את כל המילים. לכן – דווקא בהפקת טקס בר מצווה בכותל יש משהו שנוגע בנוסטלגי ובמוכר שאנחנו כל כך אוהבים, באופן שיכול להפוך את טקס בר המצווה לאירוע המיוחד שהמשפחה והחברים יזכרו לעוד שנים. 

ישראליות ויהדות

לא סתם אומרים על ירושלים שהיא עיר שחוברה לה יחדיו. בכותל המערבי יש משהו מאחד ומרגש. אל מול חומות הכותל – קשה להיות ציני, להתעסק בפוליטיקה ובפילוג. חומות העיר העתיקה מייצגות את כל מה שיהודי וישראלי בנו. מהמורשת היהודית העתיקה ועד לתולדות הציונות החדשה. כישראלים, אנחנו מטבענו אוהבים להתווכח ולחלוק מתי שאפשר. אבל! כישראלים – יש לנו גם רגעים של אחדות שאי אפשר לקחת מאתנו. דווקא הכותל, אתר המורשת החשוב ביותר לעם ישראל – הוא האתר המושלם לעריכת טקס בר מצווה משפחתי ומרגש. 

קצת תרבות

ירושלים מציעה מגוון אפשרויות שיכולות להתאים לכל גיל ולכל אופי. לא סתם ירושלים היא היעד המרכזי של כל תייר שמגיע לישראל. העובדה, שלאורך ההיסטוריה, כל תרבות השאירה את חותמה , יוצרת מציאות שיש בירושלים הכול! אתרי המורשת הדתיים הייחודיים והחושבים בעולם לשלשת הדתות, קולינריה יוצאת דופן שכוללת מאכלים מכל העדות, ובעיקר – מקומות בילוי ממגוון סוגים שניתן להתאים לאופי הייחודי של כל משפחה. 

געגוע לירושלים

גם לירושלמים שבינינו, יש בכותל משהו שגורם לנו להתגעגע לירושלים ולהתחבר יותר למורשת שלנו. יש משהו בחומות הכותל שגורם לנו להרגיש יותר ישראלים ויותר יהודים. משהו באבנים החלקות של חומות העיר העתיקה, בבתי הכנסת יוצאי הדופן, בריחות התבלין החזקים, במתנות האתניות בשוק ובנוף המרהיב בירידה לכותל – שגורם לכולנו להרגיש משהו עמוק בלב. במיוחד אם מדובר במשפחה שגרה מחוץ לירושלים, בר מצווה בכותל המערבי הוא הזדמנות מעולה לאפשר למשפחה להתרגש ולהזדהות עם התרבות הישראלית והיהודית שלנו, והכי חשוב – לצרוב זיכרון מרגש במסגרת בר המצווה של בנכם המיוחד. 

חולמים להפיק טקס בר מצווה בכותל המערבי?

זה מתאים לכולם,כל מי שרוצה לחגוג בר מצווה שלא תשכח המון זמן.

לנו ב-״13 בכותל״ יש את הניסיון והידע שאתם צריכים כדי להפיק את האירוע המושלם בכותל המערבי.

צרו קשר ונעמוד לשירותכם!

בר מצווה בכותל

אהבתם? שתפו​

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email