בר מצווה בכותל למה זה שווה?

אירוע בר מצווה הוא אירוע גדול ומשמעותי מאוד אשר נחגג בעבר במתכונת צנועה ומצומצמת. מדובר במגמה הולכת וגוברת אשר מבוססת על ההבנה כי מדובר בטקס דתי, ומשום כך אין מקום טוב יותר מאשר לחגוג בעיר הבירה של מדינת ישראל ירושלים, וספציפית בכותל. 

מזה אלפי שנים נחשב הכותל למקום עלייה לרגל בעבור עם ישראל, ולכן הוא מגלם בחובו גם משמעות דתית ורוחנית עמוקה, וגם חיבור למדינה. 

מעבר לכך, הכותל המערבי נחשב לאחד האתרים היפים בישראל ולכן הוא מהווה הזדמנות לחגיגה אשר משלבת את הנופים עוצרי הנשימה של ירושלים והכותל המערבי, כל זאת במסגרת החגיגות. לאור כך, ניתן לראות כיצד בשנים האחרונות בוחרים יותר ויותר משפחות לקיים בר מצווה בכותל, המסמל יותר מכל אולם, מועדון או אירוע בחיק הטבע את השלב החשוב והמשמעותי ביותר בעבורה נער בר המצווה.

בר מצווה בכותל – מה הקונפסט?

 רבים חושבים שבר מצווה בכותל יש לה קונספט קבוע וזה לא ממש נכון. נושא הקונספט והתקציב של האירוע שלכם מהווה חלק בלתי נפרד מקבלת ההחלטות הנוגעות לאירוע. 

בכדי שתוכלו להקל על עצמכם ולייצר בסופו של בר תמונת מצב ריאליסטית ונכונה התואמת לתקציב שלכם, חברת  13' בכותל' המתמחת בהפקת בר מצווה בכותל, תעמוד כאן לרשותכם. 

החברה אשר מתמחה מזה שנים רבות בענף האירועים ובר המצווה בפרט היא חברה מקצועית אשר זוכה לאין ספור מחמאות, כפי שניתן לראות באתר הרשמי. כחלק מהמעטפת המקצועית אותה תקבלו תוכלו לא רק לחסוך אלפי שקלים בעבור הפקת בר מצווה באולם לדוגמא אלא גם חשיבה מחוץ לקופסא. 

הצוות המקצועי של החברה יסייע לכם לבנות קונספט מדויק וממותג לאירוע כמו גם כניסה מרשימה ומרגשת במיוחד לרחבת הכותל בעבור אירוע השיא – הגעה לרחבה ותפילה משותפת, לאחריה תתקיים סעודה מפוארת וכן אטרקציות מקסימות, בהתאם למיתוג האישי אותו אתם מקבלים במסגרת השירות. 

משפחות אשר קיבלו את השירות דיווחו על אירוע יוצא דופן הן מבחינת יכולת הארגון והן מבחינת האפקט המרשים ולכן מדובר בדרך הטובה ביותר לצורך הפקה וארגון של אירוע בר המצווה.

בר מצווה בכותל במחירים נוחים 

העלויות הגבוהות של ענף האירועים ובפרט בר מצוות נחשב זה שנים רבות לאחד הנושאים המדוברים ביותר. למעשה, אם בעבר האירוע היה סמלי, כיום התמונה השתנתה. מחירים להפקת אירוע יכולים להגיע לעשרות אלפי שקלים, ולעיתים אפילו מאות ומיליונים, גם כאשר מדובר באירוע בר מצווה בכותל.

אולם, לא תמיד נדרש מכם כהורים להוציא סכומי עתק, וניתן להשקיע גם מחיר קטן בעבור אירוע גדול כמו בר המצווה. 

חברת 13 בכותל נחשבת כיום לחברת ההפקות הגדולה בישראל בתחום של הפקות בר מצווה, כעת יש לכם את ההזדמנות ליצור לנער בר המצווה חגיגה בלתי נשכחת – במינימום מחיר. 

 

אהבתם? שתפו​

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email